ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У США телебачення поступилося лідерством Інтернету

05.08.2013, 11:44

Американці сьогодні більшу частину потрібної інформації отримують не з телебачення, а за допомогою Інтернету. Такі дані опублікувала дослідницька організація EMarketer, яка аналізує, зокрема, медійний ринок.

Водночас рекламодавці витрачають на телебачення більше коштів, ніж на Інтернет. Згідно з прогнозами, нинішнього року на телерекламу у світі буде витрачено 205 мільярдів доларів, тоді як на рекламу в Інтернеті - вдвічі менше.

Укрінформ

Liked the article?
Help us be even more cool!