ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

У США майже 28 тис. працівників медіа відчули проблеми з роботою через пандемію

16.04.2020, 17:40
Фото – Valerie Plesch for The New York Times
Фото – Valerie Plesch for The New York Times

У США близько 28 тисяч працівників медіа звільнено, відправлено у відпустку за свій кошт, або зменшено розмір їхньої зарплатні. Деякі видання, які розраховували на рекламні прибутки, закрили. Про таку тенденцію в період коронавірусної пандемії повідомляє The New York Times.

Як пише видання, ще до початку карантину новинний бізнес переживав не найкращі часи. Проте з початку карантину економічний спад, який змусив близько 17 мільйонів американців припинити роботу й сидіти вдома, призвів до скорочень зарплатні, робочих місць та закриття численних редакцій. Серед них тижневі видання  Seven Days у місті Берлінгтон (штат Вермонт) та Ganett, величезна мережа газет у Сполучених Штатах (охоплює USA Today).

З одного боку, під час кризи люди ще більше, ніж зазвичай, читають новини. З іншого – бізнес компаній або залишився на паузі, або зупинився, тобто більше не міг або хотів платити за рекламу.

"Рівень відвідувань ще зростає. Передплата електронних версій тримає планку", – розповів Девід Чаверн, президент та виконавчий директор торговельної асоціації News Media Alliance, яка представляє друковану пресу в США та Канаді.

Поки що немає доступу до достеменних даних щодо скорочень робочих місць, проте, за словами Джеда Колкоу, головного економіста в Indeed.com, відомо, що вже перед 3 квітня робочі місця в галузі ЗМІ та комунікацій скоротилися на 35% за 60 днів, як порівняти з тим самим періодом попереднього року. В інших секторах ця цифра сягає 24%, що свідчить про те, що пандемія завдала більшого удару медіаіндустрії, ніж іншим секторам економіки. 

Як повідомляє Le Figaro, список скорочених медіапрацівників у США стає довшим щодня. Так, близько 40 працівників в Los Angeles Times на чотири місяці перевели в режим неповного робочого дня, який згодом може стати повноцінним звільненням. Зарплатню скорочено від 5 до 15%. "Прибутки від реклами майже зникли", – написав у редакційному листі для внутрішнього користування президент Кріс Аржентьєрі. 

З Hollywood Reporter та Billboard звільнили 30% співробітників. Онлайн-видання BuzzFeed планує закрити офіси в Бразилії та Німеччині. Denver Post скоротив 13 співробітників, включно з чотирма журналістами. Інших працівників попросили взяти відпустку своїм коштом на три тижні в період з квітня до липня.

Також скорочено 50 співробітників Euclid Media Group, сім було відправлено у відпустку за свій кошт (що становить від 70 до 80% штату).

Більшості з 24 тисяч працівників медіагрупи Gannett (видавець USA Today, The Detroit Free Press та інших 250 щоденних газет) рекомендували брати п'ятиденну відпустку щомісяця за свій кошт у квітні, травні та червні, а керівництву скоротили зарплатню на 25%.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!