ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Словаччині звільнили 4 журналістів, які заявили про політичний тиск

03.05.2018, 14:31
Фото – euractiv

Громадська телерадіомовна компанія Словаччини RTVS звільнила чотирьох журналістів, які підписали відкритий лист з попередженням про збільшення політичного тиску в державних ЗМІ, повідомляє Європейська правда з посиланням на Euractiv.

Звільнення сталися минулого тижня і викликали нові побоювання з приводу контролю над ЗМІ в Словаччині.

У своєму відкритому листі в квітні 59 співробітників RTVS заявили, що вони "працюють у ворожому кліматі ... і стикаються з тиском, щоб включати у свої історії людей, які фліртують з дезінформаційними ЗМІ, відчувають нестачу досвіду або мають політичні амбіції".

Телекомпанія RTVS, яка фінансується платниками податків, відмовилася назвати причини звільнення журналістів, але сказала, що цінує свободу слова і множинність думок.

Найбільша словацька опозиційна партія SaS назвала звільнення "азартною грою з суспільною довірою", а група вчених з університету в Братиславі та міжнародна група "Репортери без кордонів" також критикували цей крок.

Директор RTVS вибирається парламентом. Нинішній голова компанії Ярослав Резнік раніше очолював державне агентство новин TASR, його сильно критикували за підписання угоди з російським інформаційним агентством "Спутнік", яке є інструментом поширення російської пропаганди. "Спутнік" заперечує звинувачення, але Резнік пізніше скасував контракт.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!