ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Словаччині з громадської ТРК звільнились 12 журналістів через політичний тиск

01.06.2018, 11:44
Фото – euractiv

У Словаччині 12 журналістів Громадської телерадіомовної компанії RTVS оголосили про своє звільнення, аргументуючи це рішення збільшенням політичного тиску в державних ЗМІ. Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Reuters.

Відставки відбулися після того, як RTVS звільнила старшого редактора радіо і чотирьох репортерів, які підписали критичний відкритий лист керівництву у квітні. Тоді троє репортерів пішли на знак протесту.

Журналісти заявили, що протистояння в RTVS (яка фінансується державою, але не залежить від неї, незважаючи на те, що генеральний директор призначається парламентом), посилюється кроками нового керівництва, призначеного в минулому році.

Генеральний директор Ярослав Резнік призначив головними редакторами кількох колишніх журналістів, які працювали спікерами міністерств, контрольованих правлячими коаліційними партіями.

“Наших колег звільнили, тому що вони були сильними і гучними критиками керівництва. Нас почали карати за наші думки”, - йдеться в заяві журналістів, які вирішили звільнитися.

“На нас тиснуть, щоб ми залучали в наші історії людей, які фліртують з дезінформаційними ЗМІ, не мають досвіду чи мають політичні амбіції”, - зазначили журналісти, хоча Резнік ці звинувачення відкидає.

Питання про свободу засобів масової інформації вийшло на перший план у Словаччині після вбивства в кінці лютого журналіста-розслідувача Яна Кучака. Вбивство викликало найбільші протести в Словаччині з часів повалення комунізму в 1989 році.

Протести призвели до відставки прем'єр-міністра Роберта Фіцо, хоча його наступником став його ж колишній заступник Петер Пеллегріні.

RTVS заявляє, що його відділ новин має 97 внутрішніх співробітників і 141 позаштатних, тож відставки не викликають яких-небудь збоїв в передачах.

Президент Андрей Кіска заявив назвав неприпустимим втручання керівництва або політиків у довіру громадськості до RTVS.

Ярослав Резнік раніше очолював державне агентство новин TASR, його критикували за підписання угоди з російським інформаційним агентством “Спутнік”, який є інструментом поширення російської пропаганди. "Спутнік" заперечує звинувачення, але Резнік пізніше скасував контракт.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!