ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У серпні в інтернет-виданнях, окрім Попова та Азарова, “джинсували” Катеринчук та Приватбанк

11.09.2013, 12:25

У cерпні інтернет-видання розміщували матеріали з ознаками замовності про голову Київської міської держадміністрації Олександра Попова, прем’єр-міністра Миколу Азарова, до них також додалися народний депутат (“Батьківщина”) Микола Катеринчук та Приватбанк. Про це свідчать дані моніторингу чотирьох інтернeт-видань (Лига, Обозреватель, УНІАН і Лівий берег) на предмет розміщення матеріалів з ознаками прихованого політичного та комерційного замовлення, який проводить Інститут масової інформації.

Експерти ІМІ проаналізували 84 матеріали в чотирьох інтернет-виданнях, що вийшли у період з 19 до 25 серпня.

Із 84-ти проаналізованих новин на чотирьох веб-ресурсах 15 виявилися такими, що містять ознаки замовності (порівняно з 12 у попередньому місяці). По 5 таких новин виявлено на трьох сайтах: УНІАН та Лівий берег, 4 – на сайті Обозреватель. Найменше (1) – на сайті Ліга.  

До традиційного переліку «джинсових» улюбленців інтернету (Олександра Попова – Миколи Азарова) у серпні додався Микола Катеринчук на Обозревателе. На сайті Лівий берег виявлено 2 випадки комерційної «джинси» на користь «Приватбанку».

Протягом 2013 року в інтернет-виданнях тримається таке співвідношення “джинси”: 30% комерційної, 70% - політичної.

 

Проект з моніторингу «джинси» та неналежного маркування проводить Інститут масової інформації у шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Корреспондент», «Коментарі», «Сегодня» і «Український тиждень») та чотирьох інтернет–виданнях (Лига, Обозреватель, УНІАН і Лівий берег). Проект реалізовується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Liked the article?
Help us be even more cool!