У Португалії ChatGPT відповідатиме на дзвінки до екстрених служб
У Португалії до 2025 року в роботу телефонних ліній екстрених служб впровадять чат-бот ChatGPT. Штучний інтелект буде першою точкою контакту для абонентів служби екстреної допомоги 112.
Про це повідомляє Бабель з посиланням на Business Insider.
Посадовці обіцяють, що людина навіть не зрозуміє, що спілкується з роботом. Проте штучний інтелект повністю не замінить людей-диспетчерів.
ChatGPT оцінюватиме проблему і переспрямовуватиме людей до потрібного фахівця.
Якщо тестування проєкту буде вдалим, система буде готова до використання до 2025 року, але, за словами посадовців, технологію схвалять тільки після серйозних випробувань.
ChatGPT – чат-бот від дослідницького фонду OpenAI, який заснував Ілон Маск. 30 листопада 2022 року OpenAI зробив чат-бот доступним для безкоштовного публічного тестування. ChatGPT може імітувати діалог, відповідати на додаткові запитання, визнавати помилки, заперечувати неправильні передумови та відхиляти недоречні запити.
Як повідомляв ІМІ, 30 травня провідні лідери в галузі штучного інтелекту, зокрема гендиректор OpenAI Сем Алтман, разом з експертами й професорами порушили питання “загрози вимирання людства через ШІ”, закликавши законотворців розглядати її на рівні з ризиками від пандемій і ядерної війни.
У березні бізнесмени Ілон Маск, Стів Возняк і група інших експертів зі штучного інтелекту та очільників індустрії опублікували відкритого листа із закликом до піврічної паузи в розробленні систем, потужніших за GPT-4, нещодавно запущений OpenAI. Автори листа посилаються на потенційні ризики таких розробок для суспільства й людства.
Help us be even more cool!