ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Португалії ChatGPT відповідатиме на дзвінки до екстрених служб

27.06.2023, 10:22
Фото – REUTERS
Фото – REUTERS

У Португалії до 2025 року в роботу телефонних ліній екстрених служб впровадять чат-бот ChatGPT. Штучний інтелект буде першою точкою контакту для абонентів служби екстреної допомоги 112.

Про це повідомляє Бабель з посиланням на Business Insider.

Посадовці обіцяють, що людина навіть не зрозуміє, що спілкується з роботом. Проте штучний інтелект повністю не замінить людей-диспетчерів. 

ChatGPT оцінюватиме проблему і переспрямовуватиме людей до потрібного фахівця.

Якщо тестування проєкту буде вдалим, система буде готова до використання до 2025 року, але, за словами посадовців, технологію схвалять тільки після серйозних випробувань.

ChatGPT – чат-бот від дослідницького фонду OpenAI, який заснував Ілон Маск. 30 листопада 2022 року OpenAI зробив чат-бот доступним для безкоштовного публічного тестування. ChatGPT може імітувати діалог, відповідати на додаткові запитання, визнавати помилки, заперечувати неправильні передумови та відхиляти недоречні запити.

Як повідомляв ІМІ, 30 травня провідні лідери в галузі штучного інтелекту, зокрема гендиректор OpenAI Сем Алтман, разом з експертами й професорами порушили питання “загрози вимирання людства через ШІ”, закликавши законотворців розглядати її на рівні з ризиками від пандемій і ядерної війни.

У березні бізнесмени Ілон Маск, Стів Возняк і група інших експертів зі штучного інтелекту та очільників індустрії опублікували відкритого листа із закликом до піврічної паузи в розробленні систем, потужніших за GPT-4, нещодавно запущений OpenAI. Автори листа посилаються на потенційні ризики таких розробок для суспільства й людства.

Liked the article?
Help us be even more cool!