ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

У Польщі ЗМІ протестують проти планів влади запровадити податок на рекламу в медіа

10.02.2021, 10:15
Фото – SE / Укрінформ
Фото – SE / Укрінформ

Більшість незалежних електронних і традиційних ЗМІ в Польщі розмістили 10 лютого в себе на головних сторінках відкритий лист до польської влади на чорному тлі під заголовком “Медіа без вибору”, повідомляє Укрінформ.

У такий спосіб польські незалежні ЗМІ протестують проти планів влади запровадити податок на рекламу в медіа, що, на їхню думку, може остаточно знищити незалежну журналістику в країні.

“Ми рішуче виступаємо проти використання епідемії як приводу для введення чергового, нового, винятково сильного навантаження на ЗМІ. Це навантаження буде постійним...” – йдеться у відкритому листі.

У листі підкреслюється, що новий податок є побором, який сильно б’є по польському глядачеві, читачеві, польській культурі, розважальному сектору, спорту та ЗМІ. На переконання авторів, його запровадження призведе до послаблення чи ліквідації частини ЗМІ в Польщі, що обмежить пересічному поляку право вибору. Це призведе також до обмеження фінансування підготовки якісних журналістських матеріалів, регіональних ЗМІ.

Також медіа наголошують, що введення податку поглибить нерівноправне ставлення до ЗМІ на медійному ринку Польщі: в ситуації, коли державні медіа отримують з кишені польського платника податків 2 млрд злотих (15 млрд грн), приватні медіа обтяжуватимуться додатковим побором у приблизно 1 млрд злотих (7,5 млрд грн).

Звернення підписали велике польські видавничі компанії, радіо і телеканали, зокрема Agora S.A. (видає Gazeta Wyborcza та інші), Gremi Media (видає Rzeczpospolita та інші), Ringier Axel Springer Polska (видання Newsweek, Forbes, Onet.pl та інші), Polityka, Interia.pl, RMF, телеканали Canal+, Polsat, Puls, TVN та багато інших.

Нагадаємо, польський уряд вийшов з ініціативою ввести податок на рекламу в медіа. Очільник уряду країни наголосив, що в такий спосіб буде змога оподаткувати міжнародні цифрові гіганти, такі як Google, Facebook й Apple.

Ініціатива запровадження цифрового податку активно обговорюється на рівні ЄС. В Євросоюзі оцінюють, що введення цифрового податку дасть додатково прибутків щороку на суму 5 млрд євро.

Liked the article?
Help us be even more cool!