ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Мінцифри розповіли, як залишитися з інтернетом під час відімкнення світла

10.11.2022, 12:48

Через регулярні відключення світла в людей зникає не лише мобільний інтернет, а й інколи стаціонарний – навіть за наявності електроенергії. Цю проблему можна розв'язати змінивши провайдера та закупивши додаткове обладнання.

Про це в інтерв'ю "Детектор медіа" розповів директор департаменту щодо розвитку фіксованого інтернету Міністерства цифрової трансформації Юрій Мацик.

"Якщо в провайдера немає електроенергії, то у всіх будинках, до яких він постачає інтернет, незважаючи на наявність світла, інтернету не буде. Тому потрібне резервне живлення для серверних, мережевих комутаторів та обладнання в самих будинках", – пояснив Мацик.

Розв'язати проблему для провайдерів може перехід з активної технології на пасивну – це технології, за яких інтернет-мережі потрібно менше електроживлення. Так працює технологія PON.

Деякі провайдери, які працюють на PON, уже повністю готові до відімкнень світла. Їхні клієнти можуть користуватись інтернетом навіть під час блекаутів. Отже, щоб був інтернет, коли немає світла, потрібно:

  • обрати провайдера, обладнання якого має резервні системи;
  • облаштувати резервне живлення для домашнього роутера та/або термінала через повербанк, блок безперебійного живлення або інші пристрої.

Як повідомляв ІМІ, у Київській міській військовій адміністрації пояснили, чому під час відімкнення світла зникає мобільний зв'язок.

Liked the article?
Help us be even more cool!