У Медіабазі.Чернігів медійників учили писати грантові заявки
![У Медіабазі.Чернігів медійників учили писати грантові заявки Тренінг із написання грантових заявок відбувся 1–2 лютого в Медіабазі.Чернігів. Фото – Медіабаза.Чернігів](https://imi.org.ua/upload/news/2024/02/05/65c0f46f6a616-420490363-919466073184051-19932975782703702-n_700x350.jpg?v=1707144369)
Журналісти Чернігівщині пройшли дводенний практикум з написання грантових заявок на медійні проєкти.
Захід відбувся 1 та 2 лютого в регіональному хабі Інституту масової інформації “Медіабаза.Чернігів”, повідомляє представник ІМІ в Чернігівській області.
Як зазначив тренер Кирило Лукеренко, виконавчий директор ГО “Громадське радіо”, гранти дають медіа не лише фінансування, а й підштовхують до розвитку.
Під час тренінгу учасники заповнили заявку на медійний грант і зупинилися на кожному окремому пункті цієї заявки. За порадою Лукеренка, проблематику в заявці необхідно вказувати якомога конкретніше, а мету і цілі – формулювати з вимірюваними й зрозумілими показниками досягнення.
![](/upload/media/2024/02/05/65c0f46ecbd9d-420234045-376537738304430-5910991736602204978-n.jpg)
За його словами, методологія проєкту – це те, що медіа хоче зробити і яким саме способом дійти бажаного результату.
У пункті “діяльність”, додав тренер, важливо бути конкретним і вказувати якомога більше деталей. А ось “календарний план” краще заповнювати максимально лаконічно.
Спікер наголосив на тому, що бюджет є віддзеркаленням у цифрах медійного проєкту і кожна стаття бюджету має відповідати відповідній діяльності в описовій частині.
![](/upload/media/2024/02/05/65c0f47017ce9-420280262-7205305122862600-5673466145417928697-n.jpg)
Учасники тренінгу, які мали свої власні ідеї гранту, отримали практичні консультації та поради.
Захід проводиться хабом “Медіабаза.Чернігів” за підтримки Посольство США в межах реалізації проєкту “Підтримка діяльності локальних медіа Чернігівської області”.
Help us be even more cool!