ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У медіа-холдингу Курченка заявили, що хоч його сайти б'ють "рекорди відвідуваності", оптимізація буде

27.02.2014, 12:10

Голова наглядової ради медіахолдингу UMH Group Юрій Ровенський запевняє, що медіа ресурси компанії працюють в штатному режимі. Про це йдеться у заяві UMH Group від 26 лютого 2014 року, підписаній Ровенським.  

Керівництво UMH Group бачить своє основне завдання в тому, щоб зберегти позиції компанії.

ПОВНИЙ ТЕКСТ ЗАЯВИ:

Заява компанії UMH

Трагічні події останніх місяців назавжди залишаться в пам’яті не тільки українців, а й усього світового співтовариства. Ми поділяємо горе і біль співвітчизників і щиро співчуваємо сім’ям загиблих.

На даний час країна знаходиться на стадії реорганізації політичної та економічної системи . В умовах фінансової нестабільності потрібно бути готовим до загострення ситуації на ринку преси, до падіння рекламних бюджетів та обсягів продажів. Керівництво UMH бачить своє основне завдання в тому, щоб зберегти позиції компанії, а також мінімізувати втрати в сфері реклами, особливо в період підвищеного інформаційного попиту.

Ми підтверджуємо, що всі наші інформаційні ресурси встановлюють рекорди відвідуваності. Наприклад , кількість переглядів сайту Korrespondent.net в окремі дні перевищувала показник в 10 млн. Сайт Forbes.ua, в свою чергу, також досяг рекорду, збільшивши кількість переглянутих за день сторінок в три рази в порівнянні з січнем.

У зв’язку з численними запитами, що надходять на адресу UMH, ми також інформуємо про те, що всі медіа-ресурси холдингу працюють в штатному режимі. Ви можете помітити це по ситуації і в інтернеті, і в радіоефірі, і купуючи наші друковані видання, як в роздріб, так і за передплатою.

Формуючи бюджет 2014 року, ми розглядали як оптимістичні, так і песимістичні сценарії. У зв’язку з цим UMH повністю підготовлений і своєчасно реагує на зміни, що відбуваються в економіці країни в частині коригування бізнес-планів. Ми усвідомлюємо, що рекламний ринок зазнав істотних скорочень, і розуміємо, що реагуючи на цей процес, будемо змушені проводити низку заходів щодо оптимізації своєї діяльності. Дані процеси не зачеплять основні служби, що дозволить зберегти всі ключові бренди холдингу.

Ми сподіваємося, що, незважаючи на поточні складнощі в економіці країни, ситуація скоро стабілізується, і це, в свою чергу, дозволяє нам з оптимізмом дивитися в майбутнє в рік 20-річчя UMH.

Юрій Ровенський, голова наглядової ради UMH

Як зауважує видання "Телекритика"раніше на сайті UMH Group у розділі «Про компанію» можна було ознайомитися зі складом спостережної ради групи, а також з інформацією про її менеджмент. Зараз ці сторінки відсутні. Як повідомляє інтернет-видання Аin.ua, Юрій Ровенський не зміг відповісти, чому цих сторінок більше немає на сайті, але пообіцяв уточнити це питання. Як повідомила «Телекритиці» прес-служба медіахолдингу, сторінка зникла через те, що «на сайті відбуваються оновлення».

Прес-служба також роз'яснила, що UMH Group продовжує перебувати у прямому володінні медіахолдингу «ВЕТЕК-Медіа», що належить бізнесмену Сергію Курченку. Юрій Ровенський займає одночасно посади генерального директора медіахолдингу «ВЕТЕК-Медіа» і голови наглядової ради UMH Group.

 

Liked the article?
Help us be even more cool!