ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У лютому на українських телеканалах значно зросла кількість "джинси"

13.03.2013, 03:28

У лютому кількість теленовин з ознаками замовності на українських телеканалах відчутно зросла. Про це свідчать дані узагальненого моніторингу матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (або цензури) в теленовинах, а також випадків замовчування важливої для суспільства інформації за лютий 2013 року.

Протягом звітного тижня (з 4 по 8 лютого) загальна кількість матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (цензури) суттєво зросла, що пояснюється більшою загальною політичною активністю, ніж у січні. Найбільш відчутним збільшення кількості таких матеріалів було на каналах «Україна» і СТБ.

На першому місці за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (цензури) у лютому - Перший канал - 40. Друге місце - “Україна” (28), у січні - 14. Третє місце - ICTV (25), четверте - “1+1” (22), п’яте - 5 канал (21), шосте - СТБ (16), у січні - 8, сьоме - Інтер (12), восьме - Новий канал (10), дев’яте - ТВі (7).

Протягом усього тижня більшість каналів подавали тему блокування опозицією парламенту і переговорів опозиції і більшості щодо можливостей розблокування. Цю тему більшість каналів подавали неповно й незбалансовано, віддаючи перевагу емоційним коментарям сторін, а не дискусії по суті. Зрештою, така подача змальовувала для телеаудиторії картину, де регіонали, готові до законотворчої роботи, в різні способи умовляють «вередливу» опозицію, яка незрозуміло чому не йде на поступки.

Серед інших тем лютого, поданих каналами тенденційно – зокрема, візит Віктора Януковича до Вільнюса і Брюсселя, відкриття сесії Київради і протести, зустрічі Януковича й Азарова з Фюле в Києві.

MediaSapiens 

Liked the article?
Help us be even more cool!