ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Литві компанію оштрафували на 150 тис. євро за трансляцію російських каналів

26.04.2018, 11:21
Фото - delfi.lt

Литовська комісія з питань радіо і телебачення (ЛКТР) оштрафувала на 150 тис. євро компанію з надання послуг телебачення Init за недотримання заборони на трансляцію каналу “РТР-Планета” та інших його версій. Таке рішення комісія ухвалила 25 квітня, повідомляє Delfi.

Трансляція цих російських каналів у Литві обмежена на рік у зв'язку з пропагандою війни і національної ворожнечі - ретранслятори повинні були зупинити трансляцію до 23 лютого, однак з'ясувалося, що ще 1 березня Init не виконала вимогу, тобто транслювала іншу версію цього телеканалу під назвою “Росія-РТР”.

Закон про інформування громадськості за згадане порушення дозволяє ЛКТР покарати ретранслятора штрафом у розмірі до 3% річного виторгу, а у випадках, коли сукупний виторг підрахувати важко або неможливо - штрафом до 100 тис. євро.

Як повідомляв ІМІ, 14 лютого 2018 року Литовська комісія з радіо і телебачення зобов’язала ретранслюючі компанії на рік обмежити показ програм російського телеканалу “РТР-Планета” у зв’язку з підбурюванням до війни і ненависті в програмах згаданого телеканалу.

Ретрансляція зареєстрованого у Швеції телеканалу “РТР-Планета” в Литві заборонялася вже двічі – у 2015 та 2016 роках.

У Литві з 2 жовтня 2017 року на півроку заборонили ретрансляцію російського телеканалу ТВЦі, який звинувачують у підбурюванні до війни та розпалюванні ненависті.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!