ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У львівських ЗМІ — антирекорд "джинси": 22% публікацій мають ознаки замовності

14.09.2012, 06:46
У серпні у львівських медіа виявили вдвічі більше "джинси", ніж за анологічний період у липні. Так 21,82% проаналізованих матеріалів у шести друкованих виданнях містять ознаки замовності. Про це свідчать дані моніторингу, який проводить Львівський прес-клуб.
 
Для порівняння, у липні відсоток "заказух" у львівських медіа становив 11,01%, у червні – 9,71%. 
 
"Найбільше матеріалів із ознаками замовності опублікувала «Львівська газета» — 61,11%, на другій позиції – газета «ZIK» — 33,33%, на третій – «Високий замок» — 15,38%, на четвертій – «Львівська пошта» — 13,33%, на п’ятій – «Експрес» — 5,56%" — йдеться у звіті моніторингу.
 
Жодної "джинси" експерти не зафіксовали в газеті «Ратуша».
 
Щодо інформагенцій, то відсоток матеріалів із ознаками замовності в інформагенціях «ZIK» і «Zaxid.net» становить відповідно 28,57% і 5,71%.
 
Попри негативну тенденцію, експерти відзначають, що у Львові все ж ситуація з "джинсою" та дотриманням журналістських стандартів краща, ніж на сході країни. "Ми моніторимо також ЗМІ Донецька та Криму. В львівських журналістів є хоч трохи відчуття, що вони роблять щось неправильно, що щось порушують. Тоді як у донецьких медіа джинса значно нахабніша" — прокоментував медіа-експерт Отар Довженко.
 
 
Львівський прес-клуб з 6 до 12 серпня 2012 року моніторив шість друкованих видань у Львівській області — «Високий замок», «Експрес», «Львівська пошта», «Львівська газета», «Ратуша», «ZIK» і дві інформаційні агенції — «ZIK» і «Zaxid.net».
Liked the article?
Help us be even more cool!