ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Латвії заблокували сайт медіахолдингу "Росія сьогодні"

25.07.2019, 11:16
Фото - Geektimes

У Латвії заблокували доступ до сайту Baltnews.lv, власником якого є російський пропагандистський медіахолдинг “Росія сьогодні”, повідомляє Delfi.

Доступ до порталу закрив Інститут математики та інформатики Латвійського університету за вказівкою Міністерства закордонних справ країни.

На даний момент цей портал недоступний для читачів.

За словами прес-секретаря міністра закордонних справ Едгара Рінкевича Мартіньша Дрегеріса, 23 липня міністерство направило в Інститут математики та інформатики Латвійського університету лист, в якому вказало, що власником зареєстрованого в Латвії порталу baltnews.lv є інформаційне агентство “Росія сьогодні”, яким керує Дмитро Кисельов, що знаходиться в списку санкцій Євросоюзу і охарактеризований як одна з центральних осіб в урядовій пропаганді, яка підтримує агресію Росії на Україну.

Міністерство закордонних справ Латвії пояснює, що, згідно з латвійським законом про санкції, встановлені Євросоюзом санкції застосовані і в Латвії. Ім'я домену baltnews.lv в даному випадку вважається господарським ресурсом, власником якого є юридична особа, щодо якої мають бути вжиті обмежувальні заходи.

Як повідомляв ІМІ, 31 січня 2019 року Національна рада з питань електронних засобів масової інформації Латвії (NEPLP) на три місяці заборонила ретрансляцію програм російського телеканалу “Росія РТР” на території країни через антиукраїнські висловлювання.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!