ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Китаї заблокували телеканал через жарти про Сі Дзіньпіна

26.06.2018, 13:07
Фото – scmp.com
У Китаї заблокували сайт каналу HBO після жартів ведучого шоу "Події минулого тижня" Джона Олівера про голову КНР Сі Цзіньпіна, повідомляє РБК-Україна з посиланням на South China Morning Post. У прямому ефірі програми телеведучий порівняв китайського лідера з диснеївським героєм Вінні Пухом. Причиною стало те, що соцмережі жартували про подібність Сі Цзіньпіна з мультяшним ведмежам. Джон Олівер також нагадав про те, що серіал про Вінні Пуха заборонений у Китаї вже кілька років. Видання Financial Times також порівнювало лідера з цим героєм. На своїй сторінці у Twitter вони опублікували подібний фотоколаж. "Ведмідь, як би він не старався, все одно потрапляє на очі китайським цензорам", - написано в публікації. "Судячи з усього, для Сі Цзіньпіна схожість із Вінні-Пухом – хвора тема. Я не впевнений, чи справді вони схожі, але якщо це так дратує, то люди зрозуміють це і продовжать порівнювати", - зауважив Олівер. Після того як програма вийшла у прямому ефірі, були видалені всі посилання на відео з реплікою телеведучого соцмережі Weibo та на інших сайтах.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!