ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

У Криму прокуратура вимагає 19 років ув'язнення для власника ATR

02.12.2020, 16:16
Фото - Сергій Нужненко/Радіо Свобода
Фото - Сергій Нужненко/Радіо Свобода

У підконтрольному Росії Верховному суді Криму 2 грудня для власника кримськотатарського телеканалу ATR Ленура Іслямова прокурор Роман Лобов запросив 19 років колонії суворого режиму. Про це Крим.Реалії повідомив адвокат Микола Полозов.

“Прокурор зажадав за звинуваченням у диверсії 15 років позбавлення волі, за звинуваченням у створенні батальйону – 12 років позбавлення волі з обмеженням в один рік і за шістьма епізодами публічних закликів – один рік позбавлення волі з відбуванням покарання в колонії суворого режиму”, – повідомив адвокат.

За його словами, в матеріалах справи фігурує близько 15 осіб, які в разі обвинувального вироку Ленуру Іслямову можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності за аналогічною статтею.

“Стосовно учасників незаконного збройного формування вже ухвалено вироки, які згадувалися в матеріалах кримінальної справи мого підзахисного. Тому я не відкидаю, що кримінальні переслідування щодо кримських татар за подібними епізодами тільки посиляться після вироку”, – додав Полозов.

Вирок стосовно Іслямова в Криму планують ухвалити 10 грудня. Сам Іслямов поки не коментував сьогоднішнього засідання. Але раніше він називав російський процес проти себе в Криму “судилищем”.

Нагадаємо, кримінальну справу проти Ленура Іслямова Федеральна служба безпеки Росії відкрила в жовтні 2015 року й оголосила його у федеральний розшук.

Російська влада звинувачує Іслямова в створенні збройного формування, в скоєнні диверсії, а також у шести епізодах публічних закликів до вчинення дій, спрямованих на порушення територіальної цілісності Росії з використанням засобів масової інформації.

Телеканал ATR з 1 квітня 2015 року припинив аналогове мовлення на території окупованого Криму, оскільки йому не видали російської ліцензії. Мовлення відновилось із 17 червня 2015 року: телеканал переїхав до Києва.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!