ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

У Грузії журналісти бойкотують роботу каналу "Руставі-2" після звільнення колеги, що вилаяв Путіна

21.08.2019, 15:28
Фото – скриншот з відео radiosvoboda.org
21 серпня в ефірі грузинської телекомпанії "Руставі-2" не транслювалася новинна програма "Кур’єр", запланована на 12-ту годину дня. Замість неї канал показав художній фільм, повідомляє Радіо Свобода з посиланням на грузинську службу . За словами джерела Радіо Свобода в телекомпанії, керівництво каналу вело переговори з журналістами про те, щоб денний випуск "Кур’єра" вийшов в ефір, як зазвичай, о 15:00. Однак, за словами співрозмовника журналістів, працівники інформаційної служби "перебувають у режимі бойкоту". Він також повідомив, що знімальні групи не виїхали на зйомки, немає охочих і провести новинну програму. За словами одного зі співробітників "Руставі-2", причина бойкоту полягає в тому, що в журналістів немає гарантій невтручання керівництва каналу в редакційну політику. 21 серпня в ефірі каналу не було також ранкових новинних програм: замість передач, які зазвичай виходять о 9-й і 10-й ранку, транслювали серіали. На сайті телекомпанії з ночі не оновлювалася новинна стрічка. Напередодні новий генеральний директор "Руставі-2" Паата Салія повідомив про звільнення кількох провідних журналістів телекомпанії, зокрема Георгія Габунії, який у липні в прямому ефірі нецензурно вилаяв президента Росії Володимира Путіна. Після цього ведучі "Кур’єру" Діана Джоджуа і Міхеїл Сесіашвілі у прямому ефірі заявили про відставку на знак протесту проти звільнення своїх колег новим керівництвом каналу. У липні Європейський суд з прав людини ухвалив, що "Руставі-2" було незаконно відібрано у колишнього власника – бізнесмена Кібара Халваші. У серпні підприємець заявив, що канал накопичив значні борги і буде проданий. Колишній генеральний директор "Руставі-2" Ніка Гварамія негайно заявив, що єдиним покупцем, найімовірніше, стане голова владної партії "Грузинська мрія" мільярдер Бідзіна Іванішвілі. В опозиційних колах висловлюється побоювання, що Москва спробує встановити контроль над телекомпанією для посилення впливу на зовнішню і внутрішню політику країни.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!