ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Херсоні умовою для проходу у фан-зону для журналістів під час святкування дня міста було попереднє розміщення промо-матеріалу від спонсорів

19.09.2016, 10:35

У Херсоні умовою для проходу у фан-зону для журналістів під час святкування дня міста 17 вересня на концерт "Океану Ельзи" було попереднє розміщення промо-матеріалу від спонсорів. Про це повідомляє сайт 0552.ua

Редакторка сайту Ірина Саліхова виклала листування з представницею відділу громадських зв'язків Херсонської міської ради Інною Зеленою, із якого випливає, що акредитація на висвітлення концерту не означала потрапляння до фан-зони, хоч попередньо саме так і проголошувалося. 

Натомість потрапляння до фан-зони мало відбуватися після розміщення промо-матеріалу від спонсора акції Василя Федіна, "відомого "регіонала", директора Херсонського суднобудівного заводу, одного з найбільш злісних порушників виборчого процесу". 

Матеріал був розміщений на сайті Херсонської міськради і містив коментар Федіна та херсонського міського голови Володимира Миколаєнка, котрий неодноразово підкреслював, що концерт "Океану Ельзи" відбудеться без залучення бюджетних коштів. 

У коментарі для ІМІ Інна Зелена підтвердила згадану умову від спонсорів, хоч вона і виглядала як порушення прав журналістів. У результаті дискусії із Іриною Саліховою, котра "погрожувала" оприлюднити цей факт, журналістів пропускали до фан-зони і за офіційними прес-картами. 

Проте, за інформацією Саліхової, котра також висловила ІМІ своє бачення проблеми, до 10 херсонських сайтів таки опублікували згаданий промо-матеріал.

ІМІ

 

Liked the article?
Help us be even more cool!