У Харкові презентують дослідження медіа-ситуації регіону
Що пишуть і показують ЗМІ Харківщини, а що реально хочуть чути і читати мешканці регіону — презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine.
13 квітня, середа
11.00
Харківський кризовий медіацентр «Накипело», вул. Іванова 7/9
Експерти Інституту масової інформації протягом місяця моніторили десять місцевих ЗМІ — два телеканали, чотири друкованих та чотири інтернет-видання — на предмет того, які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО і внутрішньо переміщених осіб, скільки є «джинси» та «паркету», а також, як дотримуються місцеві журналісти професійних стандартів.
GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці Харківщини дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ і т.п.
Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) у жовтні 2015 – лютому 2016 року.
Контактний телефон для реєстрації: 066-82-04-167
Help us be even more cool!