ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Харкові презентують дослідження медіа-ситуації регіону

08.04.2016, 14:07

Що пишуть і показують ЗМІ Харківщини, а що реально хочуть чути і читати мешканці регіону — презентують у спільному дослідженні Інституту масової інформації та GfK Ukraine.

13 квітня, середа

11.00

Харківський кризовий медіацентр «Накипело», вул. Іванова 7/9

Експерти Інституту масової інформації протягом місяця моніторили десять місцевих ЗМІ — два телеканали, чотири друкованих та чотири інтернет-видання — на предмет того, які теми піднімаються у медіа найбільше, як висвітлюється тема АТО і внутрішньо переміщених осіб, скільки є «джинси» та «паркету», а також, як дотримуються місцеві журналісти професійних стандартів.

GfK Ukraine досліджували, звідки саме мешканці Харківщини дізнаються новини, які теми їх найбільше цікавлять, а якої інформації бракує у ЗМІ і т.п.

Дослідження проводилось за підтримки Української ініціативи зміцнення громадської довіри (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) у жовтні 2015 – лютому 2016 року.

Контактний телефон для реєстрації: 066-82-04-167

Liked the article?
Help us be even more cool!