ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У "Дії" з'явиться помічниця Надія на основі штучного інтелекту

У застосунку "Дія" з'явиться помічниця Надія. Вона допомагатиме контактному центру відповідати на звернення та працюватиме на основі штучного інтелекту.

Про це повідомив голова Мінцифри Михайло Федоров.

Для цього команда застосунку хоче використати технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній.

"Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки "Дії", – повідомив Федоров.

Він зазначив, що зараз якість відповідей AI-помічника його особисто влаштовує на 80%, не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працює команда застосунку і над цим.

"Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити", – зазначив Федоров.

Як повідомляв ІМІ, у застосунку "Дія" з’являться освітні документи. Інформацію про освіту можна буде отримати в електронній формі чи то для вступу до закладу вищої освіти, чи в разі втрати атестата чи диплома.

Liked the article?
Help us be even more cool!