У Британії клініка розіслала пацієнтам повідомлення про рак замість привітання з Різдвом
У Великій Британії клініка помилково надіслала пацієнтам СМС-повідомлення про рак замість привітання з Різдвом, повідомляє ВВС.
Мережа лікарень “Askern Medical Practice” розіслала повідомлення пацієнтам, зареєстрованим у хірургічній клініці в Донкастері, 23 грудня.
Керівництво клініки заявило, що наразі ніхто не в змозі надати коментар з приводу цієї ситуації. Центр обслуговує майже 8 тисяч пацієнтів.
У першому повідомленні йшлося, що адресат хворий на “агресивний рак легенів з метастазами” – різновид вторинної злоякісної пухлини. Пацієнту рекомендувалося заповнити форму DS1500, яка дозволяє людям зі смертельними захворюваннями претендувати на певні пільги.
Втім, десь за годину після того люди отримали друге повідомлення, де їм пояснювали, що сталася помилка й що клініка хотіла привітати їх з Різдвом.
Пацієнтка клініки Сара Гарґрівс, яка саме чекала на результати аналізів, розповіла, що була в магазині, коли надійшло перше повідомлення, і що, отримавши його, вона “відчула нудоту та впала в істерику”.
“Я щойно видалила собі родимку й чекала на результати після біопсії і нещодавно відвідувала лікарню, бо в моєму мазку була аномалія, тож так, я дуже хвилювалася”, – розповіла пацієнтка.
Жінка кілька разів телефонувала в клініку і, за її словами, ледве змогла комусь додзвонитися, але потім дізналася про помилку.
Карл Чеґвін – ще один клієнт лікарні, який отримав аналогічне СМС разом зі своєю матір’ю, – заявив, що несподіване повідомлення, якого “вистачило б, щоб зламати комусь психіку”, стурбувало його.
“Моя перша думка була: “Це що, якийсь хворий жарт?” – сказав Чеґвін. – Я дуже здивувався… Я доволі рідко відвідую лікарів, а тут раптом – рак. Сидів, чухав потилицю й думав: “Я ж курець, невже вони знають щось, чого не знаю я?” Просто взяли й сказали людям, що в тих смертельний рак легенів, за кілька днів до Різдва. Так не можна”.
У другому повідомленні, яке деяким пацієнтам надійшло по кілька разів, клініка перепрошувала за помилку.
“Що, як вони хотіли надіслати це повідомлення комусь одному, а потім сказали йому, що це різдвяне привітання, а потім знову сказали: “Йой, це насправді було для вас”? – каже пан Чеґвін. – Якщо розсилання робив хтось із їхніх адміністраторів, я б не довірив такому адміністратору навіть сміття викидати”.
Help us be even more cool!