У Бельгії впроваджують Кодекс із протидії сексизму в рекламі та медіа

Бельгійський медіарегулятор CSA впроваджує Кодекс із протидії сексистській комерційній комунікації щодо протидії насильству за ознакою гендеру в рекламі та медіа. Про це повідомляється на сайті Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.
Кодекс має за мету активну протидію потенційній шкоді за ознакою гендеру. Він застосовуватиметься тільки до аудіовізуальних медіапослуг, як визначено в Директиві ЄС про аудіовізуальні медіапослуги, серед них лінійні (радіо і телебачення) та нелінійні послуги з редакційним контролем.
Кодекс містить розширений спектр ситуацій щодо заподіяння шкоди за ознакою статі (гендерний маркер, сексуалізація, інтерсексуалізація, об’єктивізація, ідеалізоване представлення тіла, гендерні та сексистські стереотипи), а також охоплює певні визначення Ради Європи та ООН.
Відповідно до кодексу, провайдери аудіовізуальних медіапослуг зобов’язані:
- утримуватися від трансляції комерційних повідомлень, які демонструють або містять шкоду за ознакою гендеру;
- уникати гендерних стереотипів (руйнувати їх) під час трансляції власної реклами та під час оформлення ефіру;
- визначати працівників з питань гендеру та комерційної комунікації.
У межах реалізації принципів спільного регулювання та інклюзивності на наступні п'ять років заплановано створення комітету, до якого ввійдуть представники індустрії та CSA, з метою здійснення нагляду за виконанням кодексу, проведення обговорень та обміну інформацією про методологію, що застосовується, передовий досвід, а також для оцінювання ефективності такого інструменту.
Крім того, CSA має намір провести навчання для мовників і підготувати практичне керівництво з прикладами й тематичними навчальними кейсами, які ілюструватимуть вимоги кодексу.
Help us be even more cool!