ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Twitter, YouTube, Facebook, LinkedIn і TikTok не докладають достатніх зусиль для боротьби з фейками – Avaaz

07.02.2023, 13:25
Фото - meioemensagem.com.br
Фото - meioemensagem.com.br

Twitter, YouTube (власник – Google), Facebook (власник – Meta Platfotm), LinkedIn (власник – Microsoft) і TikTok не докладають достатніх зусиль для боротьби з фейками на своїх платформах, через що виникають сумніви в спроможності цих компаній дотримуватися нових правил ЄС щодо регуляції інтернет-контенту, заявила активістська ГО "Avaaz", передає Reuters.

Цього тижня компанії мають відзвітувати про заходи, вжиті ними заради дотримання оновленого зведення правил ЄС щодо дезінформації, пов’язаного з правилами поширення інтернет-контенту, відомими як Акт про цифрові послуги (АЦП), що набув чинності минулого листопада.

В Avaaz зазначили, що проаналізували вибірку зі 108 перевірених на достовірність фактажу матеріалів, пов’язаних з одним американським антивакцинаторським фільмом, і з’ясували, що заходи соцмереж (зокрема Instagram) з видалення дезінформації не були дієвими.

"Загалом лише 22% дезінформаційного контенту, проаналізованого нами, були або позначені, або видалені шістьма основними соцмережами", – стверджують в Avaaz.

Організація заявила, що компанії не докладають задовільних зусиль для боротьби з дезінформацією рештою мов, окрім англійської.

"Попри заявлений намір компаній покращити свої послуги усіма мовами ЄС, наше дослідження показало, що в певних мовних сегментах ­– італійському, німецькому, угорському, данському, іспанському й естонському – жодна з платформ не реагує на дописи, що порушують правила", – повідомили в Avaaz.

"Це дослідження свідчить, що більшість головних соцмереж не виконує своєї обіцянки дотримуватися нового зведення правил і може проігнорувати передбачені АЦП обов’язки в майбутньому", – зазначає організація.

Рік тому Meta, Alphabet, Twitter і Microsoft пообіцяли посилити свої зусилля з боротьби з дезінформацією, погодившись дотримуватися оновлених правил ЄС.

У разі порушення АЦП компаніям загрожуватиме штраф на суму до 6% їхнього світового прибутку.

Liked the article?
Help us be even more cool!