Twitter запровадив нові правила щодо політичної реклами
Соцмережа Twitter розширює свою політику щодо політичної реклами та прозорості на територію всіх країн-членів ЄС, Індії та Австралії. Про це йдеться в блозі соцмережі, повідомляє Укрінформ.
“Сьогодні ми розширюємо свою політику щодо політичної реклами та прозорості на територію всіх країн-членів ЄС, Індії та Австралії”, - йдеться в блозі.
Як повідомили у Twitter, нові правила почнуть діяти з 11 березня у вищевказаних країнах.
Згідно з нововведенням, тільки перевірені рекламодавці зможуть розміщувати політичну рекламу в соцмережі.
Twitter також закликає всіх охочих уже почати подавати заявки на верифікацію своїх акаунтів.
У соцмережі також додали, що продовжать запроваджувати нові правила щодо політичної реклами й на інших основних ринках протягом 2019 року.
Нагадаємо, вибори до Європарламенту відбудуться 23-26 травня.
28 січня керівництво Facebook пообіцяло посилити прозорість політичної реклами до виборів у Європейський парламент, які пройдуть у травні.
Help us be even more cool!