Twitter тестує професійні профілі для бізнесу
Twitter (обліковий запис Twitter Business) розпочав тестування професійних профілів, які показуватимуть інформацію про ту чи іншу компанію для потенційних клієнтів.
Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Engadget.
Так, на сторінці у Twitter відбивається вебсайт власника, кількість підписників та підписок акаунту, а також новий розділ під назвою “Детальніше”, який містить більше інформації про бізнес-сторінку.
Соцмережа перенесла інформацію про адресу підприємств до розділу “Детальніше”, який також містить мапу та графік роботи. Унизу потенційні клієнти можуть натиснути кнопку, щоб отримати вказівки щодо місця розташування закладу, а також щоб зв’язатися з власниками безпосередньо через Twitter.
Повідомляється, що новий тип профілю дасть змогу компаніям, некомерційним організаціям та всім, хто використовує цю соцмережу для роботи, показувати конкретну інформацію, яку вони хочуть демонструвати клієнтам. Це може допомогти людям полегшити пошук місцевих закладів для відвідування і стати в пригоді невеликим магазинам, щоб вони могли відновити бізнес, який постраждав під час пандемії.
Керівник продуктів соцмережі Кайвон Бейкпур сказав, що це лише початок: вебсайт дозволить власникам підприємств додавати більше інформації про компанії в майбутньому.
Twitter розпочав тестування професійних профілів з невеликою кількістю власників бізнесу в США, але протягом наступних місяців він розширить доступ до цієї функції для більшої кількості облікових записів.
Help us be even more cool!