ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ТРО Медіа пропонує обрати “улюбленця глядацьких симпатій” в конкурсі “Війна в об'єктиві”

Відділ комунікацій Командування Сил ТрО ЗСУ (“ТРО Медіа”) закликає аудиторію обрати переможця конкурсу “Війна в об'єктиві” в номінації “улюбленець глядацьких симпатій”. Про це повідомляється на Facebook-сторінці “ТРО Медіа”.

Обирати потрібно з шортлиста найкращий репортаж чи публікацію, яка відгукнулася найбільше. Голосувати можна тут

Короткий список конкурсних робіт у номінації “Улюбленець глядацьких симпатій”:

  • “Подорож херсонського хлопця: від російського табору до українських збройних сил”. Юлія Химерик, “Postimees”;
  • “Пацани, їдемо в гості воювати”: воїн із Чернівців – про участь у Курському наступі”. Галина Олійник, “Молодий буковинець”;
  • “Взяття в полон росіянина з Алтаю: історія бійців 119-ї окремої бригади Сил ТрО ЗСУ з Чернігівщини”. Надія Мартишко, Суспільне Чернігів;
  • “Українська Ксена: історія наймолодшої кулеметниці, яка стала командиркою взводу». Сніжана Божок, “Вечірній Київ”;
  • “Не так ми хотіли зустрічати 11-річчя нашого створення…”. Максим Бакулін, Андрій Левків, 14 бригада оперативного призначення “Червона калина”;

Проголосувати одній людині можна тільки один раз. Завершення голосування – 23:59 30 травня 2025 року.

 

Liked the article?
Help us be even more cool!