ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Тренди в соціальних мережах у 2025 році: поради експерта для медіа

29.11.2024, 13:11

У 2025 році в соціальних мережах Instagram та Facebook будуть популярні відеоформати. Про це розповів маркетинг-директор громадської організації “Має сенс” Ігор Ісиченко під час онлайн-тренінгу “Ефективні методи роботи медіа в соціальних мережах”, який організував регіональний хаб Інституту масової інформації “Медіабаза Чернігів”.

За словами експерта, в Instagram це будуть рілз та сторіз. Також популярними будуть Instagram-каруселі, контент, який надсилає аудиторія, та “живий” контент.

“Сторіз давно стали класикою, яка нікуди не зникне. Це інструмент, що дозволяє спілкуватися з аудиторією “тут і зараз”. В Instagram постійно покращують можливості інтерактиву: коментарі до сторіз, голосування, тести, стікери з питаннями”, – зазначає Ігор Ісиченко.

Водночас у Facebook популярними будуть caption-відео, фото, сторіз та рілз.

Регіональний представник ІМІ та координатор хабу “Медіабаза Чернігів” Павло Пущенко під час онлайн-тренінгу “Ефективні методи роботи медіа в соціальних мережах”. Фото Світлани Білоус

Особливу увагу Ігор Ісиченко радить приділяти саме caption-відео, адже це формат відео із субтитрами, який дозволяє залучати аудиторію навіть без звуку.

“Незважаючи на еволюцію платформи Facebook, текстові дописи все ще “залітають”. Особливо добре працюють ті, що мають освітній або розважальний характер. Наприклад, лайфхаки, корисні поради чи веселі історії часто викликають високу взаємодію”, – додав він.

Одна з головних порад експерта щодо ефективної роботи медіа в соцмережах – спілкування зі своєю аудиторією. Ігор Ісиченко зазначає, що читачам приємні реакції на їхні коментарі, участь у створенні контенту для медіа та повна залученість у процеси.

Месенджер Telegram досі залишається в топі, а отже не варто ним нехтувати. Там є можливість записувати голосові повідомлення для читачів та живі відео (“кола”), що приверне увагу аудиторії.

Підсумовуючи, Ігор Ісиченко зазначив, що головне – стежити за змінами в соціальних мережах і за максимумом використовувати інструменти, які пропонують платформи, адже це дуже допомагає просувати свій контент.

Автор: комунікаційниця Медіабази Чернігів Світлана Білоус

Liked the article?
Help us be even more cool!