Томенко: політики джинсують, піарячись на війні
Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко закликав політиків не піаритися за рахунок війни, коли на піар витрачаються суми значно більші, ніж на допомогу армії. Про це йдеться на персональному сайті нардепа.
Народний депутат звернувся до політиків та власників медіа з проханням переглянути підхід до тенденції, яка тепер, особливо в контексті парламентських виборів, набула масового характеру. «Зокрема, мова йде про те, що низка політиків чи партій намагаються максимально використати військові дії для власної партійної чи політичної реклами. Співвідношення між їхньою допомогою та сумою грошей, що вони використовують для розміщення матеріалів про свою "активну" і "миротворчу" участь, за оцінками експертів, мінімально виглядає як 1:100», - зазначає він.
Микола Томенко зауважує, що найсумнішим в цій історії є те, що телебачення, радіо та газети здебільшого працюють, на його думку, в режимі так званої «джинсової» подачі інформації, адже такі матеріали зазвичай прямо не позначаються як партійна чи політична реклама.
«Найбільш цинічно виглядає реклама депутатів Партії регіонів, очільники якої (Янукович і Ко), фактично, спровокували розв'язання війни проти України, а тепер представники цієї політичної сили вирішили перед виборами ще й піаритись на цій війні», - зауважує народний депутат.
«Якщо політики справді налаштовані на підтримку різноманітних соціальних проектів, української армії чи мешканців Сходу України, то це можна здійснити і без шаленого фінансового супроводу заради піару своєї "активності"», - вважає він.
Звертаючись до власників медіа, Микола Томенко запропонував у випадку, коли йдеться про розміщення партійної чи політичної реклами за гроші, прямо позначати її, а не ховати під псевдоновинами.
Для прикладу він навів матеріал в газеті «Сегодня» (№ 193 від 03.09.2014), де на 5-й шпальті у рубриці «Актуально» (де, як стає відомо з приміток на останній шпальті газети, публікуються матеріали на правах реклами) розміщений проілюстрований матеріал «Робочий візит народного депутата Ганни Герман в Донецьку область 1 вересня».
«До речі, цікаво, що най цій шпальті, в цій же рубриці на правах реклами, тобто за гроші, зазвичай друкуються не лише представники Партії регіонів, а й представники більш радикальних партій», - каже політик.
Нагадаємо, політолог Олексій Гарань звинуватив українські ЗМІ у розкручуванні популярності лідера Радикальної партії Олега Ляшка під майбутні вибори до парламенту.
Help us be even more cool!