TikTok запускає онлайн-шопінг у США
Китайська соцмережа TikTok офіційно запустила в застосунку функцію онлайн-шопінгу в США. Про це повідомили в блозі компанії 12 вересня, пише Reuters.
Понад 150 мільйонів користувачів TikTok у США тепер зможуть переглядати відео та прямі трансляції з посиланнями для купівлі товарів у своїй стрічці. Застосунок пропонує інструменти творцям контенту, брендам і продавцям.
Нові функції охоплюють вкладку “Магазин”, де компанії можуть демонструвати свої продукти. TikTok заявила, що інтегрувала свій сервіс купівель з різними сторонніми платформами, такими як Shopify, Salesforce та Zendesk. Соцмережа пропонує онлайн-шопінг за допомогою низки функцій у своїй основній програмі та сподівається повторити успіх азійських платформ Shein і PDD Holdings (PDD.O) Temu.
Платформа для онлайн-торгівлі від TikTok, відкриття якої в США планується з листопада, доступна в країнах на кшталт Таїланду, В'єтнаму, Філіппін, Сингапуру й Великої Британії.
Help us be even more cool!