The Washington Post відмовилася від реклами з критикою Маска

Газета The Washington Post відхилила замовлення на рекламу “Звільніть Ілона Маска”, яка мала бути розміщена на обгортці деяких примірників випуску від 18 лютого. Про це повідомляє адвокаційна група Common Cause, пише The Hill.
В організації розповіли, що підписали з виданням угоду вартістю в 115 тисяч доларів на публікацію реклами, яка б огортала першу й останню сторінки газети, а також повністю займала одну сторінку всередині випуску. Група планувала придбати цю рекламу спільно з фондом Південного центру прав бідних (Southern Poverty Law Center).
На рекламі мав бути розміщений колаж із великого зображення Маска, який регоче, і фото Білого дому з підписом: “Хто править цією країною: Дональд Трамп чи Ілон Маск?” Внизу сторінки мав бути підпис меншим шрифтом: “З першого дня Ілон сіяв хаос і сумʼяття, ставлячи під загрозу наш добробут. І він підзвітний лише самому собі. За конституцією, в країні може бути лише один президент. Зателефонуйте своїм сенаторам і скажіть, що Дональду Трампу час звільнити Ілона Маска”, а далі – посилання на сторінку FireMusk.org.
Президентка Common Cause Вірджинія Кейс-Соломон каже, що представник Washington Post із продажу реклами знав про зміст матеріалу й був упевнений, що його розміщення не буде проблемою.
Випуски газети в цій обгортці мали бути доставлені підписникам у Конгресі, Пентагоні й Білому домі.
“Ми надіслали їм зображення минулого вівторка. Підозрюю, що воно пішло в юридичний відділ чи деінде на перегляд. Вони сказали: “Можете розмістити щось усередині газети, але без обгортки”. Ми подякували й відмовилися, бо в нас виникло багато запитань”, – розповіла Кейс-Соломон.
“Це тому, що ми критикуємо ситуацію з Ілоном Маском? Що, у Washington Post тепер можна розміщувати лише матеріали, які не обурять президента й через які він не телефонуватиме Джеффу Безосу із запитаннями?” – питає президентка правозахисної групи.
За її словами, газета не пояснила свого рішення відмовитися від реклами-обгортки.
Речник Washington Post відмовився коментувати ситуацію, адже політика видання забороняє обговорення внутрішніх рішень, повʼязаних з окремими рекламними кампаніями.
У правилах газети йдеться, що замовники реклами мають отримати “необхідні дозволи” на використання імен і зображень реальних людей.
Утім, Кейс-Соломон зазначає, що на прикладі обгортки, який вони отримали від видання, було велике зображення Дональда Трампа, що показує великі пальці вгору.
“Вони дали нам зображення-приклад, щоб показати, який вигляд матиме обгортка. Це була картинка-подяка Дональду Трампу. Це нас тривожить. Чи вони бояться його реакції?” – каже вона.
За словами Кейс-Соломон, запланована витрата 115 тисяч доларів на рекламу була “величезною” для її організації. Президентка уточнила, що вони підписали угоду, але не платили, адже реклама не була опублікована.
“Представник видання сказав, що в нього не виникло запитань, але, авжеж, попросив надіслати їм зображення. Але щодо самої кампанії в них не виникло побоювань, що це буде щось надто запальне для них”, – каже вона.
Common Cause уже організувала тисячі телефонних дзвінків у Конгрес і Білий дім із претензіями щодо ролі Маска в переформатуванні федерального уряду. Група також зібрала 60 тисяч підписів під петицією проти Маска.
Common Cause, фонд Південного центру прав бідних і комітет End Citizens United запустили кампанію “Звільніть Ілона Маска” 3 лютого.
Марія Ігнатьєва
Help us be even more cool!