ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

The Guardian відмовилося рекламувати нафтогазові компанії через екологію

31.01.2020, 10:30
Фото – fa.alalamtv.net
Фото – fa.alalamtv.net

Guardian Media Group вирішила відмовитися від реклами компаній, які видобувають викопне паливо. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на The Guardian.

Згідно з повідомленням, матеріалів від нафтових і газових компаній більше не буде на сайтах і в додатках усіх видань медіагрупи: The Guardian, Observer і Guardian Weekly.

Рішення ухвалено через “надзвичайну ситуацію з кліматом”. Журналісти наводять думку екологів, що енергетичні корпорації витрачають великі кошти на не цілком чесний екологічний маркетинг.

Вони підкреслюють відносно невеликі інвестиції в поновлювані джерела, продовжуючи отримувати дохід від нафти і газу, пише The Guardian.

Водночас визнають, що реклама приносить Guardian Media Group 40% виторгу, а відмова від нафтогазової галузі “ускладнить життя компанії в короткостроковій перспективі”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!