The Guardian відмовилося рекламувати нафтогазові компанії через екологію
Guardian Media Group вирішила відмовитися від реклами компаній, які видобувають викопне паливо. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на The Guardian.
Згідно з повідомленням, матеріалів від нафтових і газових компаній більше не буде на сайтах і в додатках усіх видань медіагрупи: The Guardian, Observer і Guardian Weekly.
Рішення ухвалено через “надзвичайну ситуацію з кліматом”. Журналісти наводять думку екологів, що енергетичні корпорації витрачають великі кошти на не цілком чесний екологічний маркетинг.
Вони підкреслюють відносно невеликі інвестиції в поновлювані джерела, продовжуючи отримувати дохід від нафти і газу, пише The Guardian.
Водночас визнають, що реклама приносить Guardian Media Group 40% виторгу, а відмова від нафтогазової галузі “ускладнить життя компанії в короткостроковій перспективі”.
Help us be even more cool!