Телеведуча Яніна Соколова перепросила за соціальну рекламу її фонду Yanina Sokolova’s Fund і визнала, що та є “неприйнятною в наш час”.

Про це вона написала на Facebook-сторінці.

“За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv. Тому прошу персональне вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотну від бажаного реакцію”, – написала ведуча.

Вона пояснила, що на початку місяця фонд Yanina Sokolova’s Fund запустив зовнішню  соціальну рекламу, мета якої – спонукати людей звертатися по психологічну допомогу. На бордах і сітілайтах написали фрази, з якими найчастіше звертаються українці на лінію психологічної допомоги “Варто жити”. 

Тези такі:

  • “Життя не має сенсу”; 
  • “Буде лише гірше”;
  • “З депресії не вийти”.

“Розрахунок наш і наших партнерів за участі психологів агенції був на те, що людина, яка прочитає на борді свої ж думки, синхронізує їх з собою і побачить, що вихід є, як написано нижче на борді, набере наших психологів 5522 і отримає допомогу”, – написала Соколова.

За її словами, разом з партнерами вони помилилися. У людей це викликало обурення. Користувачі соцмереж, зокрема, зазначали, що нібито автори реклами спонукають людей зацементувати свої песимістичні думки.

За словами Яніни Соколової, реклама вже знімається з бордів. Їх замінять бордами, створеними на основі ідей і пропозицій небайдужих.

“Це, напевно, буде перша реклама психологічної допомоги, яку створили самі українці”, – додала ведуча.