Телеведуча Яніна Соколова перепросила за соціальну рекламу від її фонду і назвала її "неприйнятною"
Телеведуча Яніна Соколова перепросила за соціальну рекламу її фонду Yanina Sokolova’s Fund і визнала, що та є “неприйнятною в наш час”.
Про це вона написала на Facebook-сторінці.
“За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv. Тому прошу персональне вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотну від бажаного реакцію”, – написала ведуча.
Вона пояснила, що на початку місяця фонд Yanina Sokolova’s Fund запустив зовнішню соціальну рекламу, мета якої – спонукати людей звертатися по психологічну допомогу. На бордах і сітілайтах написали фрази, з якими найчастіше звертаються українці на лінію психологічної допомоги “Варто жити”.
Тези такі:
- “Життя не має сенсу”;
- “Буде лише гірше”;
- “З депресії не вийти”.
“Розрахунок наш і наших партнерів за участі психологів агенції був на те, що людина, яка прочитає на борді свої ж думки, синхронізує їх з собою і побачить, що вихід є, як написано нижче на борді, набере наших психологів 5522 і отримає допомогу”, – написала Соколова.
За її словами, разом з партнерами вони помилилися. У людей це викликало обурення. Користувачі соцмереж, зокрема, зазначали, що нібито автори реклами спонукають людей зацементувати свої песимістичні думки.
За словами Яніни Соколової, реклама вже знімається з бордів. Їх замінять бордами, створеними на основі ідей і пропозицій небайдужих.
“Це, напевно, буде перша реклама психологічної допомоги, яку створили самі українці”, – додала ведуча.
Help us be even more cool!