У 2019-му телевізійні ЗМІ втратили перше місце серед джерел отримання новин в Україні. Причина – значне зростання частки аудиторії, яка використовує для цього соціальні мережі. Про це свідчить опитування USAID-Internews “Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа в 2019 році”, повідомляє Ліга

За даними дослідження, глобальний тренд у медіа – перехід від традиційних ЗМІ до електронних.

Аудиторією телебачення залишаються українці старшого віку (46+).

Онлайн-медіа користуються популярністю серед українців 18–45 років. Отримуючи новини з “глобальної мережі”, споживачі часто віддають перевагу новинним службам і сервісам.

Переважна більшість українців використовує одночасно кілька типів медіа для отримання новин, у разі ж якщо джерело тільки одне, то це найчастіше телебачення (53%).