ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Сюмар: Половина прибутків телеканалів - "джинса"

16.10.2012, 01:54
Половина прибутків українських телеканалів надходить від матеріалів з ознаками замовності. Про це в інтерв’ю Радіо Свобода сказала виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар.

Сюмар пригадала той період, коли «джинса» ще тільки почала з’являтись в українських медіа.

“Я пам’ятаю ще  той період, коли «джинса» ще тільки почала з’являтись, коли політики починали розбещувати, і починали справді з журналістів. Я пам’ятаю прес-секретарів,які підходили до парламентських кореспондентів і казали: “Запишіть нашого шефа, а ми вам 200 доларів”, - розповіла вона.

А далі система так сподобалася, зазначила Сюмар, що пішло вже на рівень редакторів. “Далі це сподобалося топ-менеджерам, бо це цілий «проект», і він коштує значно дорожче. У результаті, і власникам це теж прийшлось до душі, тому що це тепер дуже серйозна частина бюджету телеканалу чи будь-якого друкованого видання”, - сказала виконавчий директор ІМІ.

За її словами, 50% прибутку телеканалів - “джинса”.

“Половина грошей, станом на зараз, іде через офіційну рекламу, а 50% – це гроші, фактично, тіньові, це ті «валізки», з яких ніхто не платить податків. І чомусь це не цікавить прокуратуру й інші правоохоронні органи... Але це є ніщо інше, як корупція! Зараз ця система вже працює як тотальна”, - зауважила Сюмар.

 
Liked the article?
Help us be even more cool!