28 жовтня, у Міжнародний день анімації, Суспільне мовлення запустило власний YouTube-канал Бробакс з дитячими анімаційними серіалами “Тото”, “Маленький Бу”, “Яся та її робот” і “Портал пригод”.

Про це повідомляє Суспільне.Новини.

Це чотири пізнавально-розважальні проєкти від провідних українських студій-виробників, які стали переможцями мистецьких конкурсів Суспільного у 2021 році.

Перші серії анімаційного серіалу вже доступні на YouTube-каналі Бробакс.

“Різносюжетні історії знайомитимуть дітлахів зі світом навколо, допомагатимуть опановувати перші соціальні навички. На дітей старшого віку чекають захопливі мандрівки у минуле та майбутнє. Нові проєкти поєднуватимуть сучасне яскраве зображення, динамічний сюжет та потужну пізнавальну складову”, – повідомляє Суспільне.

За словами керівниці редакції дитячого та підліткового мовлення цифрових платформ Суспільного Вікторії Мурованої, Суспільне розпочинає діалог з новими аудиторіями. Нині в українському інформаційному просторі домінує продукт, вироблений в інших країнах, а діти споживають контент хаотично. Така ситуація є викликом і можливістю водночас.

“Суспільне залучило провідні українські студії, які мають досвід створення продуктів для дітей. Ми зосередили потенціал виробників навколо створення безпечного та якісного контенту, що відповідає місії та цінностям Суспільного”, – зазначила Вікторія Мурована.