ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

Суспільне запропонувало медіакомпаніям провести спільний телеефір про пандемію

10.11.2021, 15:23

Суспільний мовник звернувся до провідних українських  медіакомпаній – StarLight Media, “Медіа Група Україна” та 1+1 Мedia з пропозицією об’єднати зусилля для створення великого спеціального телеефіру для масштабного висвітлення ситуації з пандемією в Україні.

Про це повідомляється на сайті Суспільного мовника.

Суспільне пропонує медіакомпаніям з найбільшим охопленням спільно допомогти українцям розібратися в складній ситуації, в якій перебуває наша країна та світ через стрімке поширення COVID-19. 

“На тлі безпрецедентного епідемічного виклику, перед яким опинилась Україна, вважаємо за потрібне запропонувати найбільшим медіакомпаніям об‘єднати зусилля, щоби чесно, відкрито та прозоро розповісти нашим громадянам про ситуацію із захворюваністю та станом вакцинації, спробувати знайти шляхи подолання недовіри та розвінчати міфи щодо щеплень, оскільки саме вакцинація рятує життя. Суспільний мовник має достатньо великий досвід у підготовці спеціальних багатогодинних ефірів і готовий долучитися до проєкту з наявною у нас експертизою”, – зазначив генеральний продюсер телевізійної платформи Суспільного Григорій Тичина.

Компанія вважає, що проєкт допоможе якомога докладніше поінформувати суспільство про причини встановлення карантинних обмежень у різних областях України та необхідність вакцинації всіх категорій населення, особливо літніх людей, які є найвразливішими. Проєкт може відіграти важливу роль у спростуванні неправдивої інформації навколо кампанії вакцинації проти COVID-19, адже попри доступність вакцин зараз Україна має високий рівень смертності на тлі низького рівня вакцинації.  

Суспільний мовник готовий долучитися до проєкту технічно й творчо, а також надати можливість здійснення прямих ввімкнень з різних областей України завдяки можливостям і потенціалу своїх регіональних філій.

Як повідомляв ІМІ, з 28 жовтня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення запровадила моніторинг телерадіопрограм щодо поширення дезінформації про СOVID-19.

Liked the article?
Help us be even more cool!