ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Суд ЄС підтримав Литву у справі про обмеження російського телеканалу

04.07.2019, 12:33
Фото – bug.org.ua

Суд у Люксембурзі став на бік литовської влади, яка на рік обмежила трансляцію телепрограм російськомовного телеканалу NTV Mir Lithuania за поширення брехливої інформації та пропаганди.

Про свій вердикт суд повідомив 4 липня, повідомляє “Європейська правда”.

Справа стосувалась обмеження трансляції телеканалу NTV Mir Lithuania, який на території Литви показує здебільшого російськомовні програми. Мовлення телеканалу здійснює компанія Baltic Media Alliance Ltd (BMA),  зареєстрована у Великій Британії.

18 травня 2016 року Литовська комісія з радіо і телебачення (LRTK) обмежила на рік можливість трансляції програм телеканалу NTV Mir Lithuania, його програми можна було переглянути лише в платних пакетах.

Обмеження запровадили у зв'язку з програмою від 15 квітня 2016 року, яка заохочувала ворожість та ненависть до країн Балтії на підставі національної належності.

LRTK дійшла висновку, що програма містила брехливу інформацію про нібито колабораціонізм литовців та латвійців під час Голокосту, а також націоналістичну політику країн Балтії, яка, яка стверджувалося, загрожувала російськомовній національній меншині цих країн.

Baltic Media Alliance Ltd вимагала через суд скасування рішення, стверджуючи, що воно було ухвалено з порушенням Директиви про аудіовізуальні медіапослуги, яка вимагає від держав-членів забезпечити свободу приймання й не обмежувати ретрансляції на своїй території телетрансляції з інших держав-членів із таких причин, як захід проти розпалювання ненависті.

LRTK та уряд Литви наполягали, що їхнє рішення не зупиняє і не забороняє ретрансляцію цього каналу на території Литви повністю, оскільки литовські споживачі досі можуть переглянути його, якщо підпишуться на пакет з оплатою за перегляд.

Суд ЄС визнав, що захід литовської влади не слід розглядати як такий, що обмежує ретрансляцію телевізійних програм однієї країни-члена на території іншої країни члена, і він не підпадає під Директиву про аудіовізуальні медіапослуги.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!