ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Суд ЄС дозволив обмежувати мовлення телеканалів з пропагандою ненависті

05.07.2019, 10:03
Фото  – Володимир Сірнов / ТАСС / Радіо Свобода

Країни Євросоюзу можуть обмежувати роботу телеканалів, на яких присутня пропаганда ненависті, переводячи їх на мовлення винятково на платній основі. Це випливає з рішення Суду ЄС у Люксембурзі, яке він ухвалив 4 липня, повідомляє DW.

Суд підтримав рішення Литовської комісії з радіо і телебачення, яка в травні 2016 року зобов'язала ретрансляторів на один рік перевести російськомовний телеканал NTV Mir Lithuania в пакет програм, доступних лише після внесення додаткової плати.

На думку литовської сторони, телеканал поширював дезінформацію і пропагував ворожнечу і ненависть у своєму ефірі. Зокрема, як було встановлено, в ефірі телеканалу лунали оцінки, згідно з якими в Литві влада нібито проводить неонацистську внутрішню політику, яка загрожує російській національній меншині, що проживає в країні.

Холдинг Baltic Media Alliance, який здійснює мовлення телеканалу, звернувся до адміністративного суду Вільнюса з вимогою анулювати рішення комісії. На думку позивача, воно порушувало директиву Євросоюзу про аудіовізуальні медіапослуги. Своєю чергою суд у Вільнюсі попросив Люксембург роз'яснити, чи підпадає позиція литовської комісії під директиву.

Суд ЄС визнав, що рішення комісії слугує підтриманню громадського порядку. Водночас трансляцію передачі телеканалу, що викликала претензії Вільнюса, не буде припинено або заборонено. Вона буде доступна користувачам, які сплатили за відповідний пакет.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!