ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Суд у Криму почав розглядати справу проти власника телеканалу ATR

12.05.2020, 16:30
Фото – Сергій Нужненко / Радіо Свобода
Фото – Сергій Нужненко / Радіо Свобода

Колегія підконтрольного Росії Верховного суду Криму почала розгляд кримінальної справи щодо власника кримськотатарського телеканалу ATR Ленура Іслямова, повідомляє Крим.Реалії з посиланням на інформресурс "Крымский процесс".

Іслямов звинувачується в “організації незаконного збройного формування, вчиненні диверсійних дій, а також щодо шести епізодів ст. 280 КК Росії – "Публічні заклики до ведення екстремістської діяльності".

Повідомляється, що у зв'язку з режимом "підвищеної готовності" через коронавірус, який діє на території Криму до 31 травня, судові пристави не допустили присутності на першому судовому засіданні в цій справі слухачів. Виданню не вдалось отримати коментарі сторони захисту стосовно цього процесу.

Крим.Реалії також намагається дізнатися позицію Ленура Іслямова щодо початку процесу проти нього в анексованому Криму.

Раніше в Криму було ухвалено три обвинувальних рішення щодо кримських татар, яких визнали винними в тому, що вони були членами збройного формування “Добровольчий батальйон імені Номана Челебіджихана”, засновником якого вважається Ленур Іслямов.

Ухвалено також два заочних вироки кримчанам з підозрами в тому, що вони теж є членами цього формування, зокрема й "особистому охоронцю Іслямова".

Кримінальну справу проти Ленура Іслямова російська ФСБ порушила в жовтні 2015 року та оголосила його у федеральний розшук.

У грудні 2015 року підконтрольний Росії суд у Криму заарештував майно Іслямова на півострові. 21 грудня Наталія Поклонська, яка тоді була російським прокурором Криму, повідомила, що Іслямову висунуто заочне звинувачення в диверсії. Сам Іслямов назвав усі ці рішення нелегітимними.

Телеканал ATR з 1 квітня 2015 припинив аналогове мовлення на території анексованого Криму, оскільки йому не видали російської ліцензії. Мовлення відновилось із 17 червня 2015 року: телеканал переїхав до Києва.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!