Spotify послуговуватиметься ШІ Google для рекомендування подкастів і аудіокнижок
Spotify розширив співпрацю з Google Cloud і тепер послуговуватиметься великими мовними моделями для виявлення патернів поведінки слухача подкастів і аудіокнижок та складання індивідуальних списків рекомендацій.
Про це повідомила агенція Reuters.
ШІ-моделі на кшталт ChatGPT і Google Bard "навчені" генерувати текст чи інші види контенту на базі масивних обсягів даних.
Google Cloud (власник – Alphabet) має кілька мовних моделей на зразок PaLM 2, Codey, Imagen і Chirp, які "навчені" на текстах, кодах, зображеннях, аудіо й відео.
Spotify була однією з перших компаній, які інтегрували ШІ у свої платформи, використовуючи його для алгоритмів рекомендацій ще 10 років тому. Тепер ця шведська компанія планує за допомогою мовних моделей робити те саме для немузичного контенту на кшталт подкастів і аудіокнижок.
Останнім часом музичний сервіс намагається збільшити свої прибутки, додавши до списку своїх джерел доходу нові формати на зразок подкастів і аудіокнижок.
Раніше компанія обіцяла, що додавання подкастів і аудіокнижок на платформу, яке коштувало значної суми, окупиться й принесе великий прибуток.
"Еволюція нашої технології йде в ногу з роботою Google Cloud, спрямованою на розбудову найкращої платформи для наших продуктів і запровадження подальших інновацій за допомогою нових потужностей генеративного ШІ", – каже голова відділу продукту й технологій Spotify Ґустав Седерстрем.
Розширивши своє партнерство з Google, компанія також розглядає можливість використання мовних моделей для посилення безпеки слухачів і виявлення потенційно шкідливого контенту.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!