Співзасновник вікіпедії запустив соцмережу без реклами
Співзасновник Вікіпедії Джиммі Вейлз запустив соціальну мережу WT: Social, яка працюватиме без реклами, повідомляє Ліга.tech з посиланням на Financial Times.
Він планує, що майданчик зможе конкурувати з фейсбуком і твітером завдяки якісному контенту. WT: Social існуватиме на пожертви користувачів, щоб обійтися без реклами.
За словами Вейлза, саме реклама – головна проблема соцмереж, які будують на ній бізнес-модель. У результаті користувачі отримують інформацію низької якості.
Успіх Netflix і Spotify Вейлз вважає доказом готовності користувачів платити за важливий для них контент.
Стрічка WT: Social оновлюється з огляду на хронологію постів. Тоді як фейсбук формує стрічку з урахуванням кількості лайків і коментарів.
Help us be even more cool!