ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Співробітники Radio Times закликали керівництво не рекламувати нафтогазові компанії через "кризу клімату"

26.07.2019, 15:04
Фото - Don Lindsay/Don Lindsay/thewest.com.au

125 співробітників британського тижневика Radio Times підписали відкрите звернення до керівників медіахолдингу “Immediate Media” з проханням оголосити бойкот нафтовим на газовим компаніям та не ставити більш їхню рекламу через “зростаючу кліматичну кризу”, повідомляє Press Gazette.

Журналісти замислилися, чи видання може зробити більше, а не лише писати про зміни клімату.

Оригінал листа, спочатку підписаний 37 особами, передали керівництву ще в травні, але 23 липня кількість підписантів сягнула 125 осіб. Тоді листа оприлюднили 23 липня у блозі “Medium” та направили керівництву всього холдингу, що включає в себе численні видання, як-то BВC Good Food, Top Gear, Lonely Planet magazine, Cycling Plus, Gardeners’ World та інші спеціалізовані та дитячі видання, а також Асоціацію професійних видавців, що контролює 260 журналів та видавців.

“Мовчання щодо питань клімату є всеохоплюючою проблемою у медіа індустрії”, - зазначають у листі журналісти. - … Ми, як багато інших звичайних людей ходимо на роботу щодня, всі наші думки зосереджені на роботі, на списках наших поточних справ, та на останніх строках, яких ми маємо дотримуватися. Але просто під поверхнею, десь в закутках нашої свідомості, ми чуємо попередження та бачимо, як кліматична та екологічна криза заявляє про себе у новинах. (…) Зміни клімату - питання, про яке ми вже не можемо думати, що воно матиме ефект на наших далеких нащадках. Масштаб та серйозність впливу стає здебільшого чіткими. Потеплішання на 1,5 градус Цельсія приведе нас, як це описав Девід Етенборо, до “катастрофи нашої цивілізації та вимирання більшої частини природнього світу”.

На думку авторів листа, 100 нафтових та газових компаній, згідно зі звітом від 2017 року, відповідають за 71% викидів, отож “з моральної точки зору сумнівно”, чи потрібно мати з ними справу. 

“Чи не має в нас встановленої редакційної політики щодо реклами під нашим брендом від сигарет до гральної індустрії і чому ми маємо відноситися інакше до компаній, що займаються горючими корисними копалинами?”, - йдеться у листі.

Як зазначив представник медіа холдингу “Immediate Media”, компанії не друкують рекламу сигарет взагалі, а щодо реклами грального бізнесу, тут кожна пропозиція розглядається окремо.

Лист від журналістів вже обговорюється керівництвом. “Лист підіймає складні питання величезної важливості. Ми пообіцяли вивчити в пріоритетному порядку та повідомити про наші наступні кроки всьому штату восени”, - сказав представник холдингу.

Підписанти кажуть, що розповсюдили лист з надією, що “це продемонструє іншим людям в установах повсюди, що вони не безпорадні перед обличчям зміни клімату”.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!