Соцмережа Х скоро запустить преміум-підписки

Соцмережа Х, раніше відома як Twitter, скоро запустить два нових рівні преміум-підписок, заявив її власник Ілон Маск.
Про це повідомив Reuters.
"Один дешевший – з усіма функціями, але тим самим обсягом реклами, а другий дорожчий, але без реклами", – пояснив Маск у дописі на Х.
Придбавши платформу в жовтні 2022 року, Маск намагався наростити прибутки, стягаючи гроші з користувачів і заохочуючи повернутися рекламодавців, які перестали купувати рекламу в соцмережі після того, як Маск звільнив більшість працівників і розформував відділ модерації контенту.
Маск визнав, що прибутки платформи впали, і звинуватив активістів у тиску на рекламодавців.
Він не розголошував подробиць щодо нових підписок, але тестовий зразок, оприлюднений раніше цього тижня, показав, що на користувачів, які не хочуть платити за послуги, чекають певні обмеження.
Х почав вимагати від нових користувачів у Новій Зеландії й Філіппінах $1 за доступ до платформи.
На своєму сайті компанія повідомила, що нові користувачі, які не придбали підписку, зможуть лише читати дописи, дивитися відео й підписуватися на акаунти.
Підписка "Не бот" має на меті скоротити кількість спаму, маніпуляції й активність ботів на платформі.
Частину прибутків від реклами Х переказує творцям контенту в соцмережі, але компанія не повідомляла, чи ті отримуватимуть гроші з підписок без реклами.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!