Соцмережа Bluesky обіцяє краще верифікувати акаунти та видаляти фейкові
Bluesky зіткнулася з новими викликами, пов’язаними з верифікацією акаунтів, на тлі приєднання дедалі більшої кількості знаменитостей і популярних інфлюенсерів до соціальної мережі, повідомляє TechCrunch.
29 листопада команда безпеки Bluesky оголосила про оновлення своєї політики щодо видавання себе за іншу особу – тепер вона буде “агресивнішою”. У заяві зазначено: “Акаунти, що імітують інших людей або неправомірно займають юзернейми брендів чи відомих осіб, будуть видалені”.
У компанії повідомили, що відтепер зможуть швидше реагувати на повідомлення про самозванців, оскільки вчетверо збільшили розмір команди модераторів. Водночас через значний приплив нових користувачів “обсяг нерозглянутих скарг” залишається великим.
У компанії також повідомили, що “за лаштунками” докладають зусиль, щоб допомогти багатьом організаціям і відомим особам налаштувати свої верифіковані домени.
Компанія зазначає, що пародійні й фан-акаунти дозволені, але “мають чітко позначити це в назві й описі профілю, щоб інші могли зрозуміти, що акаунт не є офіційним”. Крім того, у Bluesky наголосили, що “зміну особи” заборонено: “Якщо ви створили акаунт, що імітує відому особу, щоб набрати підписників, а тоді змінили ідентичність на іншу, щоб зберегти цей акаунт, він буде видалений”.
Генеральна директорка Bluesky Джей Ґрабер раніше цього тижня зазначила, що в майбутньому компанія може покращити верифікацію акаунтів, водночас надаючи іншим застосункам або організаціям змогу перевіряти їх власноруч.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!