ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Сьогодні ЗМІ мають визначити розцінки на передвиборчу рекламу, а 29 серпня опублікувати у передбаченому законом порядку

28.08.2014, 13:30

До уваги редакторів усіх видів ЗМІ!

Відповідно до закону „Про вибори народних депутатів України“ розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів повинні бути визначені не пізніш як на наступний день після опублікування Указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України, тобто сьогодні, 28 серпня, - йдеться у повідомленні Інституту розвитку регіональної преси. 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про вибори народних депутатів України

Необхідність встановити розцінки.

ч.15 ст.107 Закону

Розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів встановлюються відповідним засобом масової інформації не пізніш як на наступний день після опублікування Указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України або рішення Центральної виборчої комісії про призначення виборів.

Як визначаються розцінки.

ч.6 ст.71 Закону

Розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації за рахунок коштів виборчих фондів встановлюються відповідним засобом масової інформації у розмірі, що не може перевищувати розміру середньоарифметичного значення ціни за комерційну рекламу (рекламу, розповсюдження якої має на меті отримання прибутку) за останні три квартали року, що передує року проведення виборів депутатів. При цьому засоби масової інформації можуть розрахувати такі розцінки вартості одиниці друкованої площі чи ефірного часу окремо для робочих днів і окремо для вихідних та святкових днів, а також окремо для різних за кількістю потенційної аудиторії періодів ефірного часу чи друкованої площі.

Строк опублікування розцінок.

ч.ч. 16, 17 ст.107 Закону

Телерадіоорганізації усіх форм власності зобов’язані не пізніш як на другий день після опублікування Указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України або рішення Центральної виборчої комісії про призначення виборів опублікувати в друкованих засобах масової інформації розцінки вартості однієї хвилини (секунди) ефірного часу в порядку, встановленому цим Законом.

Друковані засоби масової інформації усіх форм власності зобов’язані не пізніш як на другий день після опублікування Указу Президента України про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України або рішення Центральної виборчої комісії про призначення виборів опублікувати в друкованих засобах масової інформації розцінки вартості одиниці друкованої площі в порядку, встановленому цим Законом.

Порядок опублікування розцінок.

ч.1 ст.72 Закон

Телерадіоорганізації, які ведуть мовлення на загальнонаціональних каналах, здійснюють таку публікацію в газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр", регіональні та місцеві телерадіоорганізації - у відповідних регіональних та місцевих друкованих засобах масової інформації державної чи комунальної форми власності.

ч.5 ст.73 Закону

Загальнодержавні друковані засоби масової інформації здійснюють таку публікацію в газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр", а регіональні та місцеві - у відповідних регіональних та місцевих друкованих засобах масової інформації державної чи комунальної форми власності.

Іншими словами, сьогодні, 28 серпня 2014 року, ЗМІ мають визначити розцінки, а 29 серпня опублікувати у передбаченому законом порядку.

"ІРРП"

Liked the article?
Help us be even more cool!