Сич запевняє, що Порошенко не втручається у редакційну політику “Кореспондента”
02.04.2012, 04:14
Головний редактор тижневика “Кореспондент” Віталій Сич запевняє, що у редакційній політиці видання нічого не змінилося після придбання KP Media Петром Порошенком та Українським медіахолдингом (УМХ) Бориса Ложкіна. Про це він сказав в інтерв’ю “Телекритиці”.
“За великим рахунком, нічого не змінилося. Ми давно самостійні: останні чотири роки наш колишній видавець Джед Санден не знав, якою буде обкладинка наступного номера... Як і раніше, самі проводимо наради, вибираємо теми, придумуємо обкладинки. Ніхто нам не каже, що і як робити. Всі розуміють, що це традиція, яка склалася за 10 років у журналі, як і чіткий поділ обов'язків рекламного відділу та редакції. З керівником групи ділових видань Українського медіа холдингу Надією Шаломовою періодично зустрічаюся я особисто. Іноді бачуся з Борисом Ложкіним і рідше спілкуюся з Петром Порошенком”, - сказав Сич.
Також головний редактор повідомив, що в редакції видання не існує документу, в якому обумовлені принципи її роботи, зокрема, невтручання видавця в політику журналу.
“Такого документа немає, в ньому взагалі ніколи не було необхідності. Мені здається, подібний меморандум потрібен ЗМІ, в яких існує ймовірність, що видавець або власник може втручатися, де є елемент недовіри. З Джедом у нас взагалі таких питань не було. А Петро Порошенко, треба віддати йому належне, в нашу роботу не втручається. Борис Ложкін і Надія Шаломова теж. У всіх є прекрасне розуміння, що журнал «Корреспондент» - це успішне видання, і комерційно в тому числі”, - сказав Віталій Сич.
Крім того, Сич вважає, що видання зможе і надалі критикувати владу, незважаючи на призначення Петра Порошенка міністром економіки: “Ми кілька разів зустрічалися і розмовляли, він з повагою ставиться до редакції. Читає журнал і симпатизує «Корреспонденту». В принципі, Порошенко неодноразово заявляв, що втручатися він не хоче, це нижче його гідності. Ну і нам не дуже комфортно, якщо хтось втручається”.
“Порошенко і Ложкін з багатьма знайомі. І я розумію, що їм багато хто може дзвонити і ділитися враженнями від вийшли публікацій у журналі. Але, я думаю, не секрет, що Петро Порошенко не редактор журналу «Корреспондент», у нього немає для цього ні часу, ні можливості. Та й якщо б людина зі статком в мільярд доларів був у нас редактором, це був би дуже дорогий співробітник”, - сказав він, додавши, що до цієї пори спроб задіяти адмінресурс не було.
Нагадаємо, продаж продаж KP Media Петру Порошенку та «Українському медіахолдингу» відбувся у квітні 2011 року.
“За великим рахунком, нічого не змінилося. Ми давно самостійні: останні чотири роки наш колишній видавець Джед Санден не знав, якою буде обкладинка наступного номера... Як і раніше, самі проводимо наради, вибираємо теми, придумуємо обкладинки. Ніхто нам не каже, що і як робити. Всі розуміють, що це традиція, яка склалася за 10 років у журналі, як і чіткий поділ обов'язків рекламного відділу та редакції. З керівником групи ділових видань Українського медіа холдингу Надією Шаломовою періодично зустрічаюся я особисто. Іноді бачуся з Борисом Ложкіним і рідше спілкуюся з Петром Порошенком”, - сказав Сич.
Також головний редактор повідомив, що в редакції видання не існує документу, в якому обумовлені принципи її роботи, зокрема, невтручання видавця в політику журналу.
“Такого документа немає, в ньому взагалі ніколи не було необхідності. Мені здається, подібний меморандум потрібен ЗМІ, в яких існує ймовірність, що видавець або власник може втручатися, де є елемент недовіри. З Джедом у нас взагалі таких питань не було. А Петро Порошенко, треба віддати йому належне, в нашу роботу не втручається. Борис Ложкін і Надія Шаломова теж. У всіх є прекрасне розуміння, що журнал «Корреспондент» - це успішне видання, і комерційно в тому числі”, - сказав Віталій Сич.
Крім того, Сич вважає, що видання зможе і надалі критикувати владу, незважаючи на призначення Петра Порошенка міністром економіки: “Ми кілька разів зустрічалися і розмовляли, він з повагою ставиться до редакції. Читає журнал і симпатизує «Корреспонденту». В принципі, Порошенко неодноразово заявляв, що втручатися він не хоче, це нижче його гідності. Ну і нам не дуже комфортно, якщо хтось втручається”.
“Порошенко і Ложкін з багатьма знайомі. І я розумію, що їм багато хто може дзвонити і ділитися враженнями від вийшли публікацій у журналі. Але, я думаю, не секрет, що Петро Порошенко не редактор журналу «Корреспондент», у нього немає для цього ні часу, ні можливості. Та й якщо б людина зі статком в мільярд доларів був у нас редактором, це був би дуже дорогий співробітник”, - сказав він, додавши, що до цієї пори спроб задіяти адмінресурс не було.
Нагадаємо, продаж продаж KP Media Петру Порошенку та «Українському медіахолдингу» відбувся у квітні 2011 року.
Фото - "Телекритика
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!