Згідно з даними Similarweb, за останній рік серйозно впала кількість переходів на найкращі світові новинні сайти з платформ Facebook та X (колишнього Twitter).

Про це повідомляє  Axios Media Trends. 

На думку Axios, це важливо, тому що бізнес-моделі вебсайтів, які залежали від кліків у соціальних мережах, тепер зруйновано.

Тиск із боку регуляторів і занепокоєння щодо свободи слова змусили технологічних гігантів відмовитися від зусиль, спрямованих на підвищення якості інформації. Отже, громадськість може бути більш сприйнятливою до дезінформації перед виборами в США 2024 року.

Тим часом новинні компанії намагаються знайти бізнес-рішення, водночас борючись за захист своєї роботи в епоху ШІ. Як пише Axios, хоча новинна індустрія і знала, що цей день настане, багато хто виявився неготовим до ситуації.

Повільніший ринок реклами та менш надійний трафік спричинили рекордну кількість скорочень працівників медіа в США цього року.

“Донести до виборців надійну інформацію стає дедалі важче, оскільки технологічні платформи орієнтуються на вірусні тренди, а не на якісні новини, – підсумовує Axios і додає: – Так, але кризи часто є каталізатором змін. Надмірна залежність від трафіку соціальних мереж не дозволяла видавцям новин зосередитися на створенні власних сильніших продуктів для аудиторії. Зараз медіа більш готові захищати свою інтелектуальну власність в епоху штучного інтелекту, оскільки вони навчилися на своїх помилках, пов’язаних з надто сильною залежністю від третіх сторін”.