Сайти, що поширюють фейки, заробляють 235 мільйонів доларів щороку
Сайти, які поширюють дезінформацію, щорічно отримують 235 мільйонів доларів. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на The Global Disinformation Index (GDI).
"Згідно з нашою базою даних про щонайменше 20 тисяч дезінформаційних сайтів, щорічно (сайтам-поширювачам. – Ред.) виплачується чверть мільярда доларів (235 мільйонів доларів США)", – йдеться в доповіді.
Повідомляється, що фінансують їх рекламні агентства, які працюють на відомі бренди, такі як Audi, Honda, American Airlines, OfficeMax тощо.
Бренди не замислюються над тим, кому вони платять за інтернет-рекламу, а керівництво компаній-замовників переважно не поінформоване про те, на яких сайтах може з'явитися їхня реклама. Відбувається це тому, що більша частина онлайн-реклами тепер розміщується "програмно". Щоразу, коли завантажується вебсторінка, відбувається миттєвий аукціон, щоб продати рекламне місце за найвищою ціною.
Результати дослідження базуються на вибірці з більш ніж 1700 відомих дезінформаційних доменів.
За оцінками дослідників, технологічний гігант Google обслуговує 70% дезінформаційних сайтів, забезпечуючи 37% їхнього прибутку. AppNexus обслуговує 8% майданчиків дезінформації і забезпечує 25% прибутку. Серед інших великих гравців на ринку інтернет-послуг, пов'язаних з поширенням дезінформації,– Amazon, Criteo, OpenX, The Rubicon Project і The Trade Desk.
Help us be even more cool!