Сайт нацтесту з медіаграмотності виходив з ладу через рекордну активність відвідувачів
Сайт національного тесту з медіаграмотності тимчасово вийшов з ладу через рекордну активність відвідувачів, які хотіли пройти тест 17 жовтня.
Про це Інституту масової інформації повідомила пресслужба національного проєкту із медіаграмотності “Фільтр”.
За даними пресслужби, щохвилини тест намагалися пройти 10 тисяч людей, і вже за перші три години його пройшли понад 50 тисяч українців. Такий інтерес до медіаграмотності став викликом для технічної підтримки сайту.
Організатори тесту кажуть, що це рекордний показник за три роки його проведення. Для порівняння: у 2023 році у тесті взяли участь 26 тисяч учасників.
“Ми не очікували такого потоку користувачів, але це прекрасно підкреслює важливість теми медіаграмотності. Та доводить, що українці прагнуть бути більш стійкими до маніпуляцій та дезінформації. Ми працюємо над збільшенням потужності платформи і закликаємо всіх спробувати пройти тест пізніше. Вся інформація доступна у соцмережах Фільтра”, – зауважує керівниця національного проєкту з медіаграмотності “Фільтр” Ольга Кравченко.
Проте сайт з тестом вже відновлено, і організатори працюватимуть з технічною підтримкою протягом дня, аби всі охочі змогли пройти тест у зручний час.
Повідомити про технічні проблеми або поставити додаткове питання щодо тесту можна на сторінках Фільтра у соцмережах або на пошті: [email protected].
Окрім цього, тест буде доступний не лише 17 жовтня, а й надалі. Тож кожен українець зможе перевірити власний рівень медіаграмотності.
Однак щоб долучитися до розіграшу призів та отримати сертифікат, тест потрібно пройти 17 жовтня з 8:30 до 23:59.
Нагадаємо, тест складається з 25 питань, що охоплюють 5 тематичних блоків. 50 учасників, які покажуть найкращі результати, отримають призи, серед яких подарункові сертифікати, портативні зарядні пристрої, термокружки та інші приємні сюрпризи.
Після проходження тесту учасникам автоматично висвітиться результат, правильні відповіді будуть опубліковані 18 жовтня на сайті “Фільтра”.
Help us be even more cool!