ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

РПР вимагає від "1+1" спростувати інформацію про керівницю ГО "Разом проти корупції"

01.02.2019, 11:26
Фото - скріншот з відео "1+1"

Коаліція громадських організацій "Реанімаційний пакет реформ" вимагає від керівництва телеканалу “1+1” оприлюднити спростування поширених у програмі “Гроші” відомостей про особисте майно керівниці громадської організації “Разом проти корупції” Оксани Величко, яка є членом РПР. Про це йдеться в заяві "Реанімаційного пакету реформ".

Як зазначено в заяві, останні кілька років представники громадських антикорупційних організацій зазнають системного тиску. В коаліції останнім з випадків наступу на діяльність активістів вважають відеосюжет програми “Гроші” на телеканалі "1+1" від 28 січня 2019 року.

На думку коаліції, у програмі “маніпулятивно висвітлили” інформацію про особисте майно Оксани Величко.

"Автори сюжету безпідставно нав’язують думку, що Величко отримала своє майно внаслідок антикорупційної діяльності. В сюжеті свідомо не наголосили, що свої статки Величко здобула внаслідок підприємницької діяльності і багаторічної роботи на високооплачуваних посадах. Водночас вона жодного дня не перебувала на державній службі. Після перегляду відеосюжету складається враження, що програма “Гроші” на 1+1 цілеспрямовано дискредитує активістів-викривачів”, - йдеться в заяві.

У коаліції припускають, що цей епізод дискредитації ініційований організаторами корупційних схем, проти яких виступає “Разом проти корупції”.

РПР вважає, що зазначена в сюжеті програми “Гроші” інформація підлягає спростуванню.

“Дані сюжету є недостовірними і такими, що не відповідають дійсності та завдають шкоди репутації Оксані Величко особисто, ГО “Разом проти корупції” та коаліції "Реанімаційний пакет реформ". Ми вважаємо неприпустимою дискредитацію громадських активістів, які протистоять корупційним схемам. Коаліція громадських організацій "Реанімаційний пакет реформ" вимагає від керівництва телеканалу “1+1” оприлюднити спростування поширених у програмі “Гроші” недостовірних відомостей”, - йдеться в заяві.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!